Search This Blog

Thursday 19 June 2014

Isu Peminat Ajak Nabila Tukar Agama, Amy Search Tidak Mahu Ambil Tahu


“Saya hanya tahu mengenai berita (peminat ajak tukar agama) itu semalam…Itu pun selepas membacanya di media.

“Saya tak mahu komen apa-apa…Saya dah malas…Biarlah perasaan ini saya kongsi dengan isteri sahaja…Saya tak akan cerita kepada sesiapa.

“Saya  tidak mahu ambil tahu lagi di mana dia berada, dengan siapa dia, kat mana dia…Biarlah dia,” katanya kepada Astro Gempak ketika dihubungi pada Khamis. 

Itu jawapan yang diberikan kepada Amy Search, bapa kepada pelakon Nabila Huda berikutan seorang peminat yang mengajak anaknya itu menukar agama.

Kata Amy lagi, sebelum ini dia pernah menasihati dan menegur anak perempuannya itu, tetapi tidak kali ini.

“Tidak mengapalah…kali ini saya takkan cakap apa-apa lagi,” ujarnya seakan kesal dengan kontroversi terbaru yang melibatkan Nabila itu.

Nabila Huda kini berada di Barcelona bercuti bersama kekasihnya. Artikel asal - http://anarm.net/blog/pasang-button-facebook-like-di-blog.html#ixzz2BBCrlMnC Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives Follow us: @anarmnet on Twitter

No comments: