Search This Blog

Monday 4 February 2013

CARA MENABUNG YANG BETUL

Cuba Lihat pada gambar "Bil Ajaib" yang sy sediakan.




saya tunjukkan bagaimana cara anda untuk simpan duit walaupan anda kata 100% dari gaji habis.

Percaya atau tidak sebenarnya anda hanya gunakan 80% dari wang anda dan lagi 20% ianya hanya terbang begitu...


20% yang saya maksudkan mungkin anda gunakan untuk beli barang sampingan iaitu Topup dan Rokok.

anda Boleh gunakan cara berjimat dengan 10% dari nilai sampingan itu untuk simpan duit di hari sesak nanti..


Contohnya saya masa umur 19tahun saya mula menyimpan 1bulan RM10 genap umur saya 20 saya duit simpanan sebanyak RM240.. itu masa saya belajar selepas saya kerja saya mula menyimpan sebulan RM25 dan kini umur saya 23tahun RM600 campur simpanan asal saya saya ada simpanan sebanyak RM840.. dengan nilai tu saya mampu berniaga di rumah sebagai penjuaL coklat dan berdiri sebagai internet marketer..



mungkin bagi anda nilai RM10 atau RM25 itu kecil untuk simpan tapi bab kata pepatah "sikit2 lama2 jadi bukit"



saya ingin kongsikan Ilmu saya cari tarik pelanggan dan mula bagaimana mula Bisnes di internet..

Siapa berminat boleh email saya di meor_shamsul91@yahoo.com atau tinggalkan email dan nama anda di ruang comment
hanya RM20
Artikel asal - http://anarm.net/blog/pasang-button-facebook-like-di-blog.html#ixzz2BBCrlMnC Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives Follow us: @anarmnet on Twitter

No comments: